Információk a fizetésről, szállításról és csomagátvételről.
1. Fizetés
1.1. A megrendelés végösszege bruttó ár, 27% ÁFA tartalommal, Forintban értendő és tartalmazza a csomagolás költségét, valamint a szállítási díjat is.
1.2. A megrendelés végösszegének kifizetésére az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:
a. Utánvét
Egy bizonyos összeghatárig nem szükséges a megrendelést előre kifizetni, elég a csomag kézhezvételekor kiegyenlíteni a vételárat. Ez lehetőség szerint történhet készpénzben vagy bankkártyával.
c. Előre utalás
Rendszerünk a megrendelés leadása után a megrendeléskor megadott e-mail címre automatikusan kiküldi az utaláshoz szükséges adatokat és információkat. A kapott információk alapján elvégezheted az utalást. Az utalás beérkezése után élesítjük megrendelésed. Az utalást a rendszer dolgozza fel automatikusan, melynek bizonyos esetekben több órás átfutási ideje is lehet. Ez a fizetési mód hasznos lehet, ha esetleg valaki mást bízol meg a csomag átvételével, vagy az átvételkor nem akarsz a fizetéssel bajlódni.
b. Bankkártyás fizetés előre nem lehetséges
Ennek oka, hogy fizikai üzlettel is rendelkezünk és a termékek egy része a bolt polcain található, ezért előfordulhat, hogy a megrendelés pillanata után egy vásárló leveszi a terméket a polcról és megvásárolja, így az már nem áll rendelkezésre. A megrendelés beérkezésekor kollégáink ellenőrzik az áru meglétét, ezután történik meg a megrendelés visszaigazolása. Ha előre szeretnél fizetni, akkor válaszd az "Előre utalás" fizetési lehetőséget.
2. Szállítás
2.1. Házhoz, csomagpontra, vagy automatába szállítás futárszolgálattal, Magyarország egész területén.
2.1.1. FOXPOST
FoxPost csomagautomata
2.1.2. GLS
GLS csomagautomata
GLS csomagpont
GLS házhozszállítás
2.1.3. MPL
MPL csomagautomata
MPL csomagpont
MPL házhozszállítás
2.2. Kiszállítás
Ha a szállítást csomag automatába vagy csomag pontra kérted, a csomag megérkezéséről értesítést kapsz, és a megjelölt helyen átveheted a csomagod. Fontos, hogy az automatáknál készpénzzel nem lehet fizetni!
Ha házhoz szállítást kértél, megrendelésed szerződött szállító partnerünk fogja kézbesíteni. A csomag felvételéről, továbbá a kiszállítás napjáról szállító partnerünk küld neked értesítést SMS, vagy e-mail formájában. Az értesítő tartalmazza, hogy melyik napon várható a kiszállítás. A kiszállítás napján általában ismét értesítőt küldenek. Az értesítő tartalmazza a kézbesítés várható időpontját és a futár elérhetőségét. Továbbá lehetőséget kapsz, hogy szállítási címet vagy akár másik kiszállítási napot válassz.
Kérjük, ha előre tudod, hogy a szállítás napján nem fogsz a rendeléskor megadott szállítási címen tartózkodni, mindenképp jelezd előre a futárszolgálatnak!
2.3. Ha több terméket rendelek, egyszerre fogom megkapni?
Igen! Az egy megrendelésben leadott termékek egyszerre fognak megérkezni hozzád, hiszen így sokkal költséghatékonyabb a szállítás, mivel csak egy szállítási díjat kell fizetned. Ha a rendelés leadásakor valamelyik termékből készlethiány van, alapesetben a teljes megrendelést, a hiányzó termék beérkezésekor, azzal kiegészülve küldjük ki részedre, de ilyen esetben felvesszük veled a kapcsolatot, hogy egyeztessünk a kiszállítás ütemezéséről.
2.4. Mit tegyek, ha a kosaramban készlethiányos termék is van, de a többi terméket mielőbb szeretném megkapni?
Ez esetben érdemes a raktáron lévő terméket megrendelni, a készlethiányos termékre pedig egy új megrendelést leadni. Ennek hátránya, hogy kétszer kell a szállítási díjat kifizetni.
2.5. Mennyi idő múlva kapom meg a megrendelt terméket?
Ha a megrendelt termék raktáron van, a várható szállítási idő 2-5 munkanap. Ha a rendelni kívánt termék nincs raktáron, a terméklapon, a termék készlet mellett láthatod a várható beérkezési időt. Ennek függvényében eldöntheted, hogy megrendeled-e a terméket vagy sem. Ha a beérkezési dátum nincs megadva, akkor a termék még megrendelés alatt áll. Ilyen esetben a beérkezés várhatóan 2-4 hét. Ha a terméket így is megrendeled, néhány munkanapon belül tájékoztatunk a termék várható beérkezéséről. Ha minden termék rendelkezésre áll és a csomagod összekészítésre került, átadjuk azt szállító partnerünknek.
2.6. Mi lesz, ha kézbesítéskor nem vagyok otthon?
Ha a futár a szállítási címen nem tudja átadni a csomagot, az sikertelen kézbesítésnek minősül. Ilyen esetben a következő munkanapon ismételten megpróbálja kézbesíteni a csomagot.
Fontos! A csomag átvételekor mindenképp győződj meg arról, hogy a csomag sértetlen állapotban van! Vizsgáld meg a csomagot és csak akkor vedd át, ha nem látsz rajta külsérelmi nyomot vagy ázást!
3. Szállítás külföldre
Jelenleg Magyarország területén biztosítjuk a megrendelt termékek automatikus kiszállítását. Ha esetleg külföldi szállítást szeretnél, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
4. Személyes átvétel
A megrendelés személyes átvételére aszódi üzletünkben van lehetőség.
További kérdés esetén hívd bizalommal ügyfélszolgálatunkat!
info.titubazar@gmail.com
v.240901 - © 2024 - titu.hu - Minden jog fenntartva.