A Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében, weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát 
Termékek

Gyakran ismételt kérdések

GYIK

 

1. Webáruházzal kapcsolatos kérdések

 

1.1.   A webáruházban bárki vásárolhat?

Igen! Webáruházunkban mind magánszemély, mind gazdasági szervezet korlátlanul vásárolhat az év minden napján, 0-24 órában. Gazdasági szervezet esetén szükség lesz a cég nevére és adószámára a számla kiállításához.

 

1.2.   Telefonon kérhetek segítséget?

Igen! Szívesen segítünk minden felmerülő kérdésben, bármiről is legyen szó. Hívd bizalommal ügyfélszolgálatunkat a megadott telefonszámon, ügyfélszolgálati időben.  Ha valami okból kifolyólag nem tudjuk felvenni a telefont vagy az ügyfélszolgálati időn túl hívsz minket, akkor visszahívunk. Ha nem sürgős kérdésről van szó, vagy nem szeretnél telefonálni, nyugodtan írj nekünk egy e-mailt és mi rövid időn belül válaszolni fogunk.

 

1.3.   A webáruház milyen tulajdonú?

A webáruház teljes mértékben Magyar tulajdonú. Magyar cég vagyunk, magyarországi üzlettel, elérhetőséggel és telephellyel rendelkezünk ezért nem kell félned, hogy probléma esetén nem tudsz minket elérni, mint ahogy ez sok külföldi, hazánkban forgalmazó webshop esetében lenni szokott. Kizárólag Magyar alkalmazottakkal dolgozunk, ezért vásárlásoddal magyar családok megélhetését támogatod, amiért nagyon hálásak vagyunk.

 

1.4.  Honnan származnak a termékek?

A webáruházban található termékek egy része európai és Magyar gyártóktól származik, a többi termék részben a tengeren túlról és részben a távolkeletről érkezik. Beszállítói körünk és árukészletünk folyamatosan bővül, ezért érdemes rendszeresen visszalátogatni webáruházunkba vagy feliratkozni hírlevelünkre, amiben rendszeresen tájékoztatunk vásárlóinkat az újdonságokról és akciókról, valamint érdemes Facebook oldalunkat is követni!

 

1.5.   Az árak nettó vagy bruttó árak?

A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak 27% ÁFA tartalommal és Forintban értendők.

 

1.6.   Mire használhatom a „Bevásárlólistára teszem” funkciót? (ÁTMENETILEG NEM MŰKÖDIK!)

Ez egy egyszerű és nagyon hasznos gyűjtő lista e-mail funkcióval kiegészítve. Ezzel a funkcióval a kiválasztott termékek bekerülnek egy listába, amely a fejlécen található „Szív” ikonra kattintva érhető el. Érdemes minden árucikket, ami felkeltette az érdeklődésed a kívánság listára tenni még akkor is, ha nem vagy biztos benne, hogy megszeretnéd vásárolni, hiszen a lista bármikor szelektálható és a szükségtelen árucikkek törölhetők. A bevásárlólista legnagyobb előnye, hogy a terméklistát e-mail-ben elküldheted magadnak emlékeztetőül, esetleg ismerősödnek vagy családtagodnak megtekintés céljából. Ha pedig vásárolni szeretnél, a listában található termékeket egy kattintással áthelyezheted a kosárba, hogy véglegesítsd a megrendelést.

 

1.7.   Személyesen megtekinthetők a termékek?

Igen! Aszódi üzletünkben a termékek nagy része megtekinthető és megvásárolható.

 

2. Megrendelés, fizetés, szállítás

2.1.   Hogyan adhatom le a megrendelésem?

Fontos! Telefonon nem áll módunkban megrendelést felvenni! Megrendelés kizárólag a webáruház felületén keresztül vagy e-mailben adható le. A kívánt terméket vagy termékeket a kosárba kell helyezni a „kosárba teszem” gomb segítségével. A rendelés leadása a kosárba belépve elindítható. A vásárlást a rendszer utasításai szerint, a szükséges adatok megadásával kell végrehajtani. 

 

2.2.   Miért nem engedi a rendszer, hogy leadjam a megrendelést?

Ezt többnyire hibás kitöltés, vagy adathiány okozza. Figyelmesen ellenőrizd át az adatokat. Figyelj rá, hogy minden szükséges opció be legyen jelölve és hogy helyesen legyenek kitöltve a szállítási, valamint számlázási adatok. Az email cím a hivatalos formátumnak megfelelő legyen, továbbá ki legyen választva a szállítási és fizetési mód. Ha végképp elakadnál, kérjük keresd fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy a megadott e-mail címen, ahol kollégáink szívesen segítenek neked a megrendelés leadásában.

 

2.3.   Ha több terméket rendelek, egyszerre fogom megkapni?

Igen! Az egy megrendelésben leadott termékek egyszerre fognak megérkezni hozzád, hiszen így sokkal költséghatékonyabb a szállítás, mivel csak egy szállítási díjat kell fizetned. Ha a rendelés leadásakor valamelyik termékből készlethiány van, a teljes megrendelést a hiányzó termék beérkezésekor, azzal kiegészülve küldjük ki részedre. Ha a raktáron lévő termékeket szeretnéd megkapni a hiányzó termék beérkezése előtt, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

2.4.   Mit tegyek, ha a kosaramban készlethiányos termék is van, de a többi terméket mielőbb szeretném megkapni?

Ez esetben érdemes a raktáron lévő terméket megrendelni, a készlethiányos termékre pedig egy új megrendelést leadni. Ennek hátránya, hogy kétszer kell a szállítási díjat kifizetni.

 

2.5.   Mit tegyek, ha a banki utalás lehetőséget választottam?

Rendszerünk a megrendelés leadása után a megrendeléskor megadott e-mail címre automatikusan kiküldi az utaláshoz szükséges adatokat és információkat. A kapott információk alapján elvégezheted az utalást.  Az utalás beérkezése után élesítjük megrendelésed. Az utalást a rendszer dolgozza fel automatikusan, melynek több órás átfutási ideje is lehet.

2.6.   Ha bankkártyával fizetek, az adataim biztonságban lesznek?

 Teljes biztonságban, mivel a fizetéshez átirányításra kerülsz a CIB bank zárt, titkosított rendszerébe és ott kell kifizetned a vásárlás ellenértékét, amit fizetéskor pluszban jóvá is kell hagynod. A sikeres fizetésről a bank rendszere nekünk csak egy teljesülési igazolást küld.

2.7.   Mennyi idő múlva kapom meg a megrendelt terméket?

Ha a megrendelt termék raktáron van, a várható szállítási idő 2-5 munkanap. Ha a termék már csomagolásra kész állapotban van, akkor 1-2 munkanap. Ha a rendelni kívánt termék nincs raktáron, a terméklapon, a termék készlet mellett láthatod a várható beérkezési időt. Ennek függvényében eldöntheted, hogy megrendeled-e a terméket. Ha a beérkezési dátum nincs megadva, akkor a termék még megrendelés alatt áll. Ilyen esetben a beérkezés várhatóan 2-4 hét. Ha a terméket így is megrendeled, néhány munkanapon belül tájékoztatunk a termék várható beérkezéséről. Ha minden termék rendelkezésre áll és a csomagod összekészítésre került, átadjuk azt szállító partnerünknek.

 

2.8.   Hogyan kapom meg a csomagom?

Ha a szállítást csomag automatába vagy csomag pontra kérted, a csomag megérkezéséről értesítést kapsz és a megjelölt helyen átveheted a csomagod. Ha házhoz szállítást kértél, megrendelésed szerződött szállító partnerünk fogja kézbesíti. A csomag felvételéről, továbbá a kiszállítás napjáról szállító partnerünk küld neked értesítést SMS, vagy e-mail formájában. Az értesítő tartalmazza, hogy melyik napon várható a kiszállítás. A kiszállítás napján általában ismét értesítőt küldenek. Az értesítő tartalmazza a kézbesítés várható időpontját és a futár elérhetőségét. Továbbá lehetőséget kapsz, hogy szállítási címet vagy akár másik kiszállítási napot válassz. Kérjük ha előre tudod, hogy a szállítás napján nem fogsz a rendeléskor megadott szállítási címen tartózkodni, mindenképp jelezd előre a futárnak.

 

2.9.   Mi lesz, ha kézbesítéskor nem vagyok otthon?

Ha a futár a szállítási címen nem tudja átadni a csomagot, az sikertelen kézbesítésnek minősül. Ilyen esetben a következő munkanapon ismételten megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, szállító partnerünk visszaszállítja raktárunkba a csomagot és a megrendelést töröljük.

 

2.10.   Személyes átvételre van lehetőség?

Igen! A megrendelt termékeket át lehet venni aszódi üzletünkben, ahol bankkártyával és készpénzzel egyaránt lehet fizetni.

 

3. Garancia, elállás

3.1.   Mit tegyek ha a csomag sérülten érkezik?

A csomag átvételekor mindenképp győződj meg arról, hogy a csomag sértetlen állapotban van! Vizsgáld meg a csomagot és csak akkor vedd át, ha nem látsz rajta külsérelmi nyomot vagy ázást! Átvételkor az aláírásoddal igazolod a futárnak, hogy a csomagot sértetlenül átvetted! A sérülten átvett csomagokért felelősséget nem vállalunk, ez ügyben semmilyen reklamációt nem fogadunk el.

 

 3.2.   Hibás terméket kaptam, mit tegyek?

A hibás terméket a termék importőre vagy forgalmazója automatikusan kicseréli vagy szervizében megjavítja. Amennyiben a termék meghibásodik, vagy minőségi problémát tapasztalsz és kifogásod van ellene, mindenképp jelezd felénk írásban az info.titubazar@gmail.com e-mail címen. Kérjük a levélben írd le a problémát és ha van lehetőséged csatolj képet is róla. Ezután várd meg míg megküldjük válaszlevelünket. A garancia érvényesítéséhez a terméket el kell küldeni a forgalmazónak, vagy a székhelyünkre és mi továbbítjuk a forgalmazónak. A csomagba​ mellékelni kell egy dokumentumot, amely egyértelműen tartalmazza a termék hibájának, vagy minőségi kifogásának leírását. Lehetőség szerint, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük az alábbi formanyomtatványt mellékel​d​ a csomagba: Elállási nyilatkozat

 

3.3.   A termék cseréje vagy javítása általában ​15 munkanapon belül megtörténik.

Fontos! Kérjük a terméket gondosan csomagold be a visszaküldéshez. A csomagolás nélkül küldött vagy nem megfelelően csomagolt és ezáltal megsérült terméket nem áll módunkban átvenni. Továbbá utánvétes, postán maradó vagy portós (a címzett fizet) küldeményt szintén nem veszünk át. Az ilyen jellegű küldeményeket az üzletszabályzatunk szerint elutasítjuk!

 

3.4.   Mit tegyek ha élni szeretnék a 14 napos elállási jogommal?

Ha a termék a kipróbálás után nem felel meg számodra​, az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted részünkre vagy az általunk megadott partnerünkhöz. Fontos! A terméknek sértetlenül és gondosan becsomagolva kell megérkeznie a címzetthez. A csomagolás nélkül küldött vagy nem megfelelően csomagolt és ezáltal megsérült terméket nem áll módunkban átvenni. Továbbá utánvétes, postán maradó vagy portós (a címzett fizet) küldeményt szintén nem veszünk át. Az ilyen jellegű küldeményeket az üzletszabályzatunk szerint elutasítjuk! A visszaküldés költsége a törvényi​ szabályozás szerint a vevőt​ terheli. A terméket beérkezéskor kollégáink megvizsgálják, hogy tovább értékesíthető-e és a törvényi​ szabályozás szerint, a termék állapotának arányában megállapítják a visszatérítendő összeget. Teljes összeg a bontatlan vagy használati nyomoktól mentes termék esetében jár vissza. A már használatba vett termékek esetén értékcsökkenéssel kell számolni. Fontos! A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely felbontás után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza.

A termék ára banki átutalással kerül visszafizetésre az általad​ megadott bankszámla számra. Lehetőség szerint, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük az alábbi formanyomtatványt kitöltve mellékel​d​ a csomagban: Elállási nyilatkozat

A visszafizetés a​ törvényi​ szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.

 

3.5.   Milyen módon küldhetem vissza a terméket?

A terméket futárral vagy postai küldeményként küldheted ​vissza székhelyünkre, vagy az általunk megadott raktár címére.

Fontos! Kérjük a terméket gondosan csomagold be a visszaküldéshez. A csomagolás nélkül küldött vagy nem megfelelően csomagolt és ezáltal megsérült terméket nem áll módunkban átvenni. Továbbá utánvétes, postán maradó vagy portós (a címzett fizet) küldeményt szintén nem veszünk át. Az ilyen jellegű küldeményeket, az üzletszabályzatunk szerint elutasítjuk!

 

3.6. Személyesen is visszavihetem a terméket?

Igen! A termékeket le lehet adni aszódi üzletünkben. FONTOS! Az üzletben a kollégák kizárólag átveszik a csomagot! Az elbírálás és visszatérítés nem a helyszínen, hanem azt követően központilag történik meg!


További kérdés esetén kattints IDE, vagy keress minket bizalommal az alábbi elérhetőségeken!

0630/525-4729

info.titubazar@gmail.com

 

v.240901 - © 2024 - titu.hu - Minden jog fenntartva.